Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Heja Volkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j-ferner" data-source="post: 49957" data-attributes="member: 34790"><p>Efter att jag knäckt mina explosioner i slutet av säsongen så skickade jag dem på reklamation.. Efterssom knäckningen var så ovanlig "tydligen" (övre titanplattan spruken rakt över. i övrigt hela) så kunde inte svenska volkl avgöra, utan de skickades till tyskland där reklamation nekades... MEN som goodwill fick jag ett par nya Gotama eller nya explosivos om jag ville.. hm.. Det blev ett par Goter som jag precis har fått hem nu. Dom ser för övrigt väldigt inbjudande ut..</p><p></p><p>Det jag vill komma till är att Volkl-folket verkar vara mycket förstånde och väldigt snälla!! Alltså ett stort fett plus i kanten för er.!! Jag är så nöjdkund man kan bli!</p><p></p><p>Sen vet jag ju inte om goterna är lika grymma som explosionerna men "made in germany volkl" brukar ju va bra..</p><p></p><p>Hur är övriga tillverkare? Erfarenheter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j-ferner, post: 49957, member: 34790"] Efter att jag knäckt mina explosioner i slutet av säsongen så skickade jag dem på reklamation.. Efterssom knäckningen var så ovanlig "tydligen" (övre titanplattan spruken rakt över. i övrigt hela) så kunde inte svenska volkl avgöra, utan de skickades till tyskland där reklamation nekades... MEN som goodwill fick jag ett par nya Gotama eller nya explosivos om jag ville.. hm.. Det blev ett par Goter som jag precis har fått hem nu. Dom ser för övrigt väldigt inbjudande ut.. Det jag vill komma till är att Volkl-folket verkar vara mycket förstånde och väldigt snälla!! Alltså ett stort fett plus i kanten för er.!! Jag är så nöjdkund man kan bli! Sen vet jag ju inte om goterna är lika grymma som explosionerna men "made in germany volkl" brukar ju va bra.. Hur är övriga tillverkare? Erfarenheter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Heja Volkl
Tillbaka
Topp