Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Heja Volkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_the_brave" data-source="post: 49958" data-attributes="member: 15046"><p>Har precis motsatt erfarenhet av Völkl jag...</p><p>Lämnade in mina "explosioner" i våras med sprucken limning på ena och en böjning framför bindningen på den andra.</p><p>Till saken hör att jag hade lämnat in dom 2 ggr tidigare för lagning av den spruckna limningen.</p><p>I dag fick jag reda på att dom skulle rätas ut och lagas igen istället för att ge mig nya...</p><p>Om dom sprack igen skulle jag kanske få byta.</p><p>Det blir lite svårt för mig att reklammera dom igen bara, eftersom jag skall spendera hela säsongen i Vail...</p><p>Det hade varit jävligt skönt att få starta med ett par nya skidor.</p><p></p><p>Så jag är inte allt för nöjd med Völkls service..</p><p></p><p>Skall tilläggas att det är de bästa skidor jag nånsin haft.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_the_brave, post: 49958, member: 15046"] Har precis motsatt erfarenhet av Völkl jag... Lämnade in mina "explosioner" i våras med sprucken limning på ena och en böjning framför bindningen på den andra. Till saken hör att jag hade lämnat in dom 2 ggr tidigare för lagning av den spruckna limningen. I dag fick jag reda på att dom skulle rätas ut och lagas igen istället för att ge mig nya... Om dom sprack igen skulle jag kanske få byta. Det blir lite svårt för mig att reklammera dom igen bara, eftersom jag skall spendera hela säsongen i Vail... Det hade varit jävligt skönt att få starta med ett par nya skidor. Så jag är inte allt för nöjd med Völkls service.. Skall tilläggas att det är de bästa skidor jag nånsin haft. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Heja Volkl
Tillbaka
Topp