Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Helgboende i de franska alperna, för Grenoble stud
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anthonivarsson" data-source="post: 408551" data-attributes="member: 45724"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag pluggar i Grenoble och har denna termin fått ner en bil,tack gode gud. Allt för att jag skall kunna äka så mycket skidor som möjligt. Jag tänkte dra iväg denna helgen spelar inte så stor roll vart bara det bli skidor. </p><p></p><p>Jag undrar om det är någon som har bra koll på någon vandrarhem i typ Les2alpes, alp d'huex eller egentligen var som helst i Frankrike, utom Chamonix.</p><p></p><p>Jag kan tänka mig bo hos någon också, betalar givetvis. Är gammal bummare så kravet på standard är inte speciellt hög. </p><p></p><p>/Anthon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anthonivarsson, post: 408551, member: 45724"] Tjena! Jag pluggar i Grenoble och har denna termin fått ner en bil,tack gode gud. Allt för att jag skall kunna äka så mycket skidor som möjligt. Jag tänkte dra iväg denna helgen spelar inte så stor roll vart bara det bli skidor. Jag undrar om det är någon som har bra koll på någon vandrarhem i typ Les2alpes, alp d'huex eller egentligen var som helst i Frankrike, utom Chamonix. Jag kan tänka mig bo hos någon också, betalar givetvis. Är gammal bummare så kravet på standard är inte speciellt hög. /Anthon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Helgboende i de franska alperna, för Grenoble stud
Tillbaka
Topp