Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Helgresa Alperna nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1146147" data-attributes="member: 59050"><p>Jag flyger på tisdag till München. Jag är där klockan 17.55 på kvällen, och med tåg och bus hinner jag före 23 till Neustift i Stubaital. Tåget tur och retur från München till Innsbruck kostade 85 euro, och bussen därifrån till Stubaital är fri, om man har reserverat något boende där. Så, jag har en halv arbetsdag här i Finland men hinner väl och ganska billigt till Alperna under en eftermiddag, och resorna, tur och retur, kostade allt tillsammans från Helsingfors till Neustift ca. 250 euro.</p><p>Hotel? Jovisst hotellen är svindyra. I Österrike kan du få ett fint enkelrum i nån pension eller nåt privathus med frukost för ca. 40 euro per natt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1146147, member: 59050"] Jag flyger på tisdag till München. Jag är där klockan 17.55 på kvällen, och med tåg och bus hinner jag före 23 till Neustift i Stubaital. Tåget tur och retur från München till Innsbruck kostade 85 euro, och bussen därifrån till Stubaital är fri, om man har reserverat något boende där. Så, jag har en halv arbetsdag här i Finland men hinner väl och ganska billigt till Alperna under en eftermiddag, och resorna, tur och retur, kostade allt tillsammans från Helsingfors till Neustift ca. 250 euro. Hotel? Jovisst hotellen är svindyra. I Österrike kan du få ett fint enkelrum i nån pension eller nåt privathus med frukost för ca. 40 euro per natt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Helgresa Alperna nu?
Tillbaka
Topp