Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Heli-skiing I Cervinia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clabbehead" data-source="post: 1310863" data-attributes="member: 149097"><p>Min filosofi för Heli är att det ska vara värt det både skidåkning och miljö mässigt. </p><p>Verbier åks ofta upp tidigt och då kan det vara värt att flyga till kringliggande berg för att hitta sn utan spår. tycker även att det finns mer att åka på väster ut. </p><p>I Zermatt delan av alperna är bergen väldigt "branta" och har skapar mycket väggar som gör att det inte finns så mycket att åka på. </p><p></p><p>Ska jag lägga in den ekonomiska aspekten och miljö aspekten säger jag Sverige/ Abisko, € skår inte hål på upplevelsen och det är orörd snö på alla berg. Dessutom så flyger du på våren är det långa fina dagar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clabbehead, post: 1310863, member: 149097"] Min filosofi för Heli är att det ska vara värt det både skidåkning och miljö mässigt. Verbier åks ofta upp tidigt och då kan det vara värt att flyga till kringliggande berg för att hitta sn utan spår. tycker även att det finns mer att åka på väster ut. I Zermatt delan av alperna är bergen väldigt "branta" och har skapar mycket väggar som gör att det inte finns så mycket att åka på. Ska jag lägga in den ekonomiska aspekten och miljö aspekten säger jag Sverige/ Abisko, € skår inte hål på upplevelsen och det är orörd snö på alla berg. Dessutom så flyger du på våren är det långa fina dagar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Heli-skiing I Cervinia
Tillbaka
Topp