Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Heli skiing i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 953863" data-attributes="member: 49358"><p>^This! Varför man knappt vågar lägga pengar på heliskiing. Jag tror att det enda sättet att få åka det man vill är att samla ihop ett gäng där alla vill åka samma saker och köpa plaster så man får en egen helikopter.</p><p>Jag har ingen lust att lägga massa massa pengar på att åka steril terräng.</p><p>Hoppas att TS noterar att detta är ingen kritik mot din video eller mot dig som åkare. Bara min åsikt om hur heliskiing åkning ofta ser ut om man inte bokar sin egen fågel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 953863, member: 49358"] ^This! Varför man knappt vågar lägga pengar på heliskiing. Jag tror att det enda sättet att få åka det man vill är att samla ihop ett gäng där alla vill åka samma saker och köpa plaster så man får en egen helikopter. Jag har ingen lust att lägga massa massa pengar på att åka steril terräng. Hoppas att TS noterar att detta är ingen kritik mot din video eller mot dig som åkare. Bara min åsikt om hur heliskiing åkning ofta ser ut om man inte bokar sin egen fågel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Heli skiing i Whistler
Tillbaka
Topp