Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Helikopterfilming - Budgetversionen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R-R" data-source="post: 843444"><p>Halloj FR! </p><p></p><p>jag har länge funderat på en ,vad jag hoppas är, en <strong>FANTASTISK</strong> idé. Man ser hela tiden i filmer hur de stora filmbolagen filmar från en helikopter, och hur asfeta klippen blir. Eftersom att jag inte är sugen på att lägga ut x antal miljoner på en helikopter har jag funderat lite på hur man kan göra det här, <strong>a'la budget</strong>. </p><p></p><p>Så här kommer det, hur najs hade det inte vart att fästa en kamera på en stark nog <strong>RADIOSTYRD</strong> helikopter och sen åka bredvid ett par meter upp i luften och filma åkaren? hade det inte vart stört coolt? jag tänker mig typ en gopro, fastsatt på en liten rc-helikopter!</p><p></p><p>Aja, kom med åsikter eller nåt vetja</p><p></p><p>R-R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R-R, post: 843444"] Halloj FR! jag har länge funderat på en ,vad jag hoppas är, en [b]FANTASTISK[/b] idé. Man ser hela tiden i filmer hur de stora filmbolagen filmar från en helikopter, och hur asfeta klippen blir. Eftersom att jag inte är sugen på att lägga ut x antal miljoner på en helikopter har jag funderat lite på hur man kan göra det här, [b]a'la budget[/b]. Så här kommer det, hur najs hade det inte vart att fästa en kamera på en stark nog [b]RADIOSTYRD[/b] helikopter och sen åka bredvid ett par meter upp i luften och filma åkaren? hade det inte vart stört coolt? jag tänker mig typ en gopro, fastsatt på en liten rc-helikopter! Aja, kom med åsikter eller nåt vetja R-R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Helikopterfilming - Budgetversionen?
Tillbaka
Topp