Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Helikopterfilming - Budgetversionen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gh" data-source="post: 849115" data-attributes="member: 42220"><p>jag har många sånna där leksaker, om du mot förmodan skulle lyckas få till balansen på en rc heli, (då menar jag på milimeter, annars blir den oduglig att flyga) hitta en kamera som är flexibel och klarar vibrationerna samt väldigt lätt så skulle jag tro att den svåra biten är att verkligen tycka att det är värt pengarna när du väl står där med en stor summa i handen. Jag har själv lagt ner 15k på bara ett flygplan så det är monsterbalanserat och svarar grymt bra på varenda rörelse man gör med spakarna MEN, om du skulle lägga i Tex 1 hg fast massa så skulle allt jag lagt ner skita sig och planet bli helt odugligt. </p><p>du får läsa på om rc helis och hitta en som har tillräckligt med lyftkraft för en högupplöstkamera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gh, post: 849115, member: 42220"] jag har många sånna där leksaker, om du mot förmodan skulle lyckas få till balansen på en rc heli, (då menar jag på milimeter, annars blir den oduglig att flyga) hitta en kamera som är flexibel och klarar vibrationerna samt väldigt lätt så skulle jag tro att den svåra biten är att verkligen tycka att det är värt pengarna när du väl står där med en stor summa i handen. Jag har själv lagt ner 15k på bara ett flygplan så det är monsterbalanserat och svarar grymt bra på varenda rörelse man gör med spakarna MEN, om du skulle lägga i Tex 1 hg fast massa så skulle allt jag lagt ner skita sig och planet bli helt odugligt. du får läsa på om rc helis och hitta en som har tillräckligt med lyftkraft för en högupplöstkamera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Helikopterfilming - Budgetversionen?
Tillbaka
Topp