Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gunnsa" data-source="post: 1265527" data-attributes="member: 183001"><p>Min brorsa fyller 40 i februari, en av hans största drömmar är heliski.. </p><p>Jag och svägerskan har pratat om att försöka uppfylla den drömmen som present till han.. </p><p>Har kollat runt lite men undrar om jag missat några ställen? </p><p>Har sett att det finns heliski vid riksgränsen och vid kittelfjäll? Har jag missat något ställe som ni kan rekommendera?</p><p>Vi bor strax söder om stockholm och kommer resa med deras två barn, så vi önskar även att det finns pistade backar i närområdet.. Vi kan tänka oss att åka iväg över dagen från "utgångsplatsen" för att köra heliski..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gunnsa, post: 1265527, member: 183001"] Min brorsa fyller 40 i februari, en av hans största drömmar är heliski.. Jag och svägerskan har pratat om att försöka uppfylla den drömmen som present till han.. Har kollat runt lite men undrar om jag missat några ställen? Har sett att det finns heliski vid riksgränsen och vid kittelfjäll? Har jag missat något ställe som ni kan rekommendera? Vi bor strax söder om stockholm och kommer resa med deras två barn, så vi önskar även att det finns pistade backar i närområdet.. Vi kan tänka oss att åka iväg över dagen från "utgångsplatsen" för att köra heliski.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliski
Tillbaka
Topp