Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Kittelfjäll - Värt det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 1223972" data-attributes="member: 13851"><p>Har varit med om motsatsen i Hemavan vid flera tillfällen</p><p>Jag och partnern var på väg upp. Helin gjorde 2 rotationer och innan vi var uppe kom ett antal gapande och skrikande vandaler varav en del knappt tog sej ner stående och förstörde en hel sida som skulle räckt för minst 50 pers om litet åkdiciplin krävts av guiden.</p><p>När jag flugit i europa har guiderna haft väldigt strikt diciplin. Med tanke på att ospårad snö inte räcker hur länge som helst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 1223972, member: 13851"] Har varit med om motsatsen i Hemavan vid flera tillfällen Jag och partnern var på väg upp. Helin gjorde 2 rotationer och innan vi var uppe kom ett antal gapande och skrikande vandaler varav en del knappt tog sej ner stående och förstörde en hel sida som skulle räckt för minst 50 pers om litet åkdiciplin krävts av guiden. När jag flugit i europa har guiderna haft väldigt strikt diciplin. Med tanke på att ospårad snö inte räcker hur länge som helst [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Kittelfjäll - Värt det?
Tillbaka
Topp