Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vflygare" data-source="post: 829344" data-attributes="member: 56881"><p>Hej, jag undrar en sak: Har du tänkt något ställe där man kan få ok liftburen skidåkning som toppas med några helikopterlyft, eller har du tänkt att ni bara ska åka helikopter under hela vistelsen? Om det är det senare alternativet lär det ju dra iväg i pris, oavsett vart ni åker. </p><p></p><p>Om man vill ha riktigt mäktiga och prisvärda upplevelser av orörd snö i skanderna (som vår och norrmännens bergskedja väl heter...?) vill även jag slå ett slag för att topptura. Gör det i stället vetja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vflygare, post: 829344, member: 56881"] Hej, jag undrar en sak: Har du tänkt något ställe där man kan få ok liftburen skidåkning som toppas med några helikopterlyft, eller har du tänkt att ni bara ska åka helikopter under hela vistelsen? Om det är det senare alternativet lär det ju dra iväg i pris, oavsett vart ni åker. Om man vill ha riktigt mäktiga och prisvärda upplevelser av orörd snö i skanderna (som vår och norrmännens bergskedja väl heter...?) vill även jag slå ett slag för att topptura. Gör det i stället vetja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Sverige
Tillbaka
Topp