Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 829619" data-attributes="member: 68210"><p>Tycker du läste in lite saker som jag inte skrev...</p><p></p><p>Resa till riksgränsen fixar du ju enklast själv så klart, boka flyg och boende själv så kommer du undan billigt. helikoptern bokar ni sedan separat se nedan prislista, kommer inte haman på 40 000. vilket jag aldrig skrev utan tipsade bara om en bra aktör.</p><p></p><p>Prislista Topplyft Heliski Riksgränsen 2011</p><p>Samtliga priser är per person i grupp om 5 personer.</p><p></p><p>Antal toppar Område Tid Pris </p><p>1 topp Riksgränsen 1,5 h 1550Kr </p><p>3 toppar Riksgränsen 2 h 2550Kr </p><p>5 toppar Riksgränsen 3 h 3750Kr </p><p> </p><p>3 toppar Kåtotjåkka 2 h 3100Kr </p><p>5 toppar Kåtotjåkka 3 h 4200Kr </p><p> </p><p>1 topp Kebnekaise 2 h 3500Kr </p><p>5 toppar Kebnekaise 4 h 5500Kr </p><p> </p><p>Heli ski i midnatssol, 3 toppar</p><p>(från torsdag 13 Maj) Riksgränsen 2 h 2950Kr </p><p> </p><p></p><p></p><p>smakar det så kostar det, lycka till!</p><p></p><p>ps. ska för övrigt själv en sväng både till Kanada och Riksgränsen i År..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 829619, member: 68210"] Tycker du läste in lite saker som jag inte skrev... Resa till riksgränsen fixar du ju enklast själv så klart, boka flyg och boende själv så kommer du undan billigt. helikoptern bokar ni sedan separat se nedan prislista, kommer inte haman på 40 000. vilket jag aldrig skrev utan tipsade bara om en bra aktör. Prislista Topplyft Heliski Riksgränsen 2011 Samtliga priser är per person i grupp om 5 personer. Antal toppar Område Tid Pris 1 topp Riksgränsen 1,5 h 1550Kr 3 toppar Riksgränsen 2 h 2550Kr 5 toppar Riksgränsen 3 h 3750Kr 3 toppar Kåtotjåkka 2 h 3100Kr 5 toppar Kåtotjåkka 3 h 4200Kr 1 topp Kebnekaise 2 h 3500Kr 5 toppar Kebnekaise 4 h 5500Kr Heli ski i midnatssol, 3 toppar (från torsdag 13 Maj) Riksgränsen 2 h 2950Kr smakar det så kostar det, lycka till! ps. ska för övrigt själv en sväng både till Kanada och Riksgränsen i År.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Heliskiing i Sverige
Tillbaka
Topp