Helly Hansen

• Trådstartare Trådstartare viikkklllundi
  • Start datum Start datum
V

viikkklllundi

Guest
Helly Hansen
jag är ute efter ett schysst Helly Hansen ställ, var hittar jag ett????

Senast ändrad:
Helly Hansen
helly hansen sthlm! ligger vid gallerian vid plattan. va inne och kollade på deras kaalog och snacka me dom idag. kommer riktigt fina kläder! finns ett skitballt ställ (tror pk har kört i de) som ser ut som värstadyk/arbets/bygg ställ. men annars kommer de riktigt fina jackor och byxor!

Helly Hansen
true words by maistro leo. jag var nämligen på besök med honom :)
färgerna som "dominerar" ser ut o vara vitt, valnöt (hampus antog att det var brun), typ limegrönt, svart, grått o lite orangt. o så lite konstiga mönster på vissa. såg mkt fint ut!

och det är lika dyrt som på alla andra ställen antar jag, om du inte känner någon som jobbar, då brukar man få billigare. fast vid närmare eftertanke så verkar du inte veta om butiken o känner antagligen inte ngn där. men dra dit, kläderna har kommit in men kommer nog läggas på hyllorna i höst.

Senast ändrad:
Helly Hansen
haha vid närmare eftertanke, eftersom du inte verkar ha ngn alls koll på hur kläderna du vill ha ska se ut så undrar jag varför du just ska ha helly hansen? för att ngn tuff åkare åker i det?

Helly Hansen
Huggybear sa:
haha vid närmare eftertanke, eftersom du inte verkar ha ngn alls koll på hur kläderna du vill ha ska se ut så undrar jag varför du just ska ha helly hansen? för att ngn tuff åkare åker i det?
Tänkte precis samma sak..

Helly Hansen
Han kanske vet att Helly Hansen gör jävligt bra kläder, hans kanske har haft sånna kläder tidigare och blev nöjd så nu vill han ha Helly Hansen igen.

Helly Hansen
varför undrar han då vart man kan köpa dom? om han haft ett par tidigare så bör han ju veta var man får tag i ett par? dessutom skriver han vid samma tidpunkt ett inlägg om att köpa saga-kläder. och han har ingen som helst koll på var man köper såna heller. så det känns som att han bara väljer efter märket, inte efter något annat. eller vad säger du?

Helly Hansen
Huggybear sa:
varför undrar han då vart man kan köpa dom? om han haft ett par tidigare så bör han ju veta var man får tag i ett par? dessutom skriver han vid samma tidpunkt ett inlägg om att köpa saga-kläder. och han har ingen som helst koll på var man köper såna heller. så det känns som att han bara väljer efter märket, inte efter något annat. eller vad säger du?
Om nu fallet var så att han haft tidigare så kanske han köpt på något ställe där han inte har tillgång nu?
Angående SAGA-tråden kan jag inte säga något då jag inte sett den, och det är väl inget fel att välja efter märket om han kanske har haft det tidigare eller vet att dom gör bra kläder?

Helly Hansen
jag orkar inte förklara mer, men han visar ju inte ngn som helst koll på ngt av märkenas kläder. dessutom så borde han veta om att man köper saga-kläder på deras hemsida eftersom han antagligen borde varit inne där för att veta ngt om kläderna eftersom det är enda sidan där man kan läsa om dom. men nu ger jag upp, tro vad du vill, men snubben har ingen koll.

Helly Hansen
HH är dyrt :) Men du kan ju försöka hitta nåt begagnat, som jag. Det kostade 7000 nytt å de kändes lite väl dyrt så jag kollade på köp&sälj och där fanns det :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp