Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
helmcam.. klipp på datorn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bearcat" data-source="post: 371406" data-attributes="member: 77941"><p>tjenare</p><p></p><p>jag har precis köpt en samsung sportscam för att jag ska få några coola vinklar p åskid/cross åkningen, det är bara en detalj..</p><p></p><p>dom är i winamp format på datorn så jag kan inte se på dom? jag har provat winamp,vlc,quicktime,media player men det funkar inte.. och jag kan inte använda klippen på tex windows movie maker (har inte skaffat ett bra film program än)</p><p></p><p>kan jag ändra formaten på klippen på nått sätt? eller vad ska ja göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bearcat, post: 371406, member: 77941"] tjenare jag har precis köpt en samsung sportscam för att jag ska få några coola vinklar p åskid/cross åkningen, det är bara en detalj.. dom är i winamp format på datorn så jag kan inte se på dom? jag har provat winamp,vlc,quicktime,media player men det funkar inte.. och jag kan inte använda klippen på tex windows movie maker (har inte skaffat ett bra film program än) kan jag ändra formaten på klippen på nått sätt? eller vad ska ja göra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
helmcam.. klipp på datorn
Tillbaka
Topp