Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Help please ! ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 447711" data-attributes="member: 79407"><p>att du lyckas skriva FETTA med stora bokstäver gör bara att man tror att du skriker det, och det blir då ett könsord. jag menar inget illa, men det är helt sjukt vad folk stavar galet här.</p><p></p><p>du kan få köpa mina brallor i grått/gult L billigt. men bara om du stavar rätt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 447711, member: 79407"] att du lyckas skriva FETTA med stora bokstäver gör bara att man tror att du skriker det, och det blir då ett könsord. jag menar inget illa, men det är helt sjukt vad folk stavar galet här. du kan få köpa mina brallor i grått/gult L billigt. men bara om du stavar rätt ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Help please ! ?
Tillbaka
Topp