Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Helt Nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JippiiKay" data-source="post: 361398" data-attributes="member: 52959"><p>Lektioner kostar pengar å pengar är bra skit om du vill åka mycke bräda. Du har säkert en kompis som ligger några steg före dig i snowboardåkningen om du har en be han om hjälp. Tycker själv att det är rätt överskattat med lektioner. Har du åkt nått slag av bräda innan så snappar du upp snowboard lätt på en dag. Sen är det bara att nöta och Gratis lektioner finns ju i backen.. Det är skit bra och kolla på dem som åker bra snowboard och försöka efter likna deras teknik. Du kanske lär dig lite fortare om du tar lektioner. Men de är fan så mycke roligar och lägga pengarna på en bra utrustning lr på att åka iväg fler gånger. Du ska ju inte sattsa på att bli proffs direkt, så fan åk mycka och ha kul så blir du bra. Snowboard är inte så komplicerat ändå tror du fixar sköna kantade skär utan lektioner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JippiiKay, post: 361398, member: 52959"] Lektioner kostar pengar å pengar är bra skit om du vill åka mycke bräda. Du har säkert en kompis som ligger några steg före dig i snowboardåkningen om du har en be han om hjälp. Tycker själv att det är rätt överskattat med lektioner. Har du åkt nått slag av bräda innan så snappar du upp snowboard lätt på en dag. Sen är det bara att nöta och Gratis lektioner finns ju i backen.. Det är skit bra och kolla på dem som åker bra snowboard och försöka efter likna deras teknik. Du kanske lär dig lite fortare om du tar lektioner. Men de är fan så mycke roligar och lägga pengarna på en bra utrustning lr på att åka iväg fler gånger. Du ska ju inte sattsa på att bli proffs direkt, så fan åk mycka och ha kul så blir du bra. Snowboard är inte så komplicerat ändå tror du fixar sköna kantade skär utan lektioner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Helt Nybörjare
Tillbaka
Topp