Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hemmabygge!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alvaonskiis" data-source="post: 985784" data-attributes="member: 62611"><p>Tänkte att det vi som gillar att tillämpar eller bygga sin egen utrustning hemma kanske skulle tycka det va kul att dela med sig om sina idéer till oss andra. Själv så har jag och min kompis byggt bakfästen till mina hudar som inte hade några, med hjälp av läder, lädernitar och 2 gamla ekervarjar, funkar prima! Har även byggt ett ryggsäcksfäste för gopro mm.. </p><p></p><p>Skulle va skitkul om vi fick igång en tråd om detta!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alvaonskiis, post: 985784, member: 62611"] Tänkte att det vi som gillar att tillämpar eller bygga sin egen utrustning hemma kanske skulle tycka det va kul att dela med sig om sina idéer till oss andra. Själv så har jag och min kompis byggt bakfästen till mina hudar som inte hade några, med hjälp av läder, lädernitar och 2 gamla ekervarjar, funkar prima! Har även byggt ett ryggsäcksfäste för gopro mm.. Skulle va skitkul om vi fick igång en tråd om detta!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hemmabygge!
Tillbaka
Topp