Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hemmagjorda hudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svarre" data-source="post: 971060" data-attributes="member: 122620"><p>Nej inte gör det det. jag var väll lite hastig när jag skrev...</p><p>Att tillverka egna skidor lönar sig efter 2-4 par, inte efter 1a paret.</p><p>Att tillverka sina egna hudar (ett par...) kan nog löna sig, bara kommer du över rätt material, åtminstone något som funkar. </p><p>Men men...</p><p>Enklast är väll att höra med någon skidbutik och fråga om de har några meter oskuret utan fästen som ligger som du kan få billigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svarre, post: 971060, member: 122620"] Nej inte gör det det. jag var väll lite hastig när jag skrev... Att tillverka egna skidor lönar sig efter 2-4 par, inte efter 1a paret. Att tillverka sina egna hudar (ett par...) kan nog löna sig, bara kommer du över rätt material, åtminstone något som funkar. Men men... Enklast är väll att höra med någon skidbutik och fråga om de har några meter oskuret utan fästen som ligger som du kan få billigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hemmagjorda hudar?
Tillbaka
Topp