Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hemmagjorda twintip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorAsander" data-source="post: 42246"><p>Jag såg en film på rocsports hemsida. Och killen som gjorde sin twintips satte dom bara i press i en rundad metall sak som var formad typ som ett freestyle hopp. Och sedan värmde han med värluftspistol och då mjuknade skidorna längst bak och formade sig efter "freestylehoppet" och sedan direkt ner i snön för att dom skulle stelna. annars om detta inte var så tydligt kan du kolla på rocsports hemsida. www.rocsport.com och sedan i huvudmenyn trycker du på en lite typ knapp som det står roctv och sedan när du har kommit in där så trycker du på filmer och sedan så kan du välja typ kategorier på film som: forspaddling,skidåkning osv osv. Men då tror jag att du ska trycka på skidåkning och filmen heter gör dina egna twintips. Lycka till och ha det bra ///viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorAsander, post: 42246"] Jag såg en film på rocsports hemsida. Och killen som gjorde sin twintips satte dom bara i press i en rundad metall sak som var formad typ som ett freestyle hopp. Och sedan värmde han med värluftspistol och då mjuknade skidorna längst bak och formade sig efter "freestylehoppet" och sedan direkt ner i snön för att dom skulle stelna. annars om detta inte var så tydligt kan du kolla på rocsports hemsida. www.rocsport.com och sedan i huvudmenyn trycker du på en lite typ knapp som det står roctv och sedan när du har kommit in där så trycker du på filmer och sedan så kan du välja typ kategorier på film som: forspaddling,skidåkning osv osv. Men då tror jag att du ska trycka på skidåkning och filmen heter gör dina egna twintips. Lycka till och ha det bra ///viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hemmagjorda twintip
Tillbaka
Topp