Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hemresa från Calgary, Kanada. (sjätte april)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ritchard" data-source="post: 530933" data-attributes="member: 84202"><p>Hejsan! Säsongen börjar lida mot sitt slut, tyvärr.</p><p></p><p>Eftersom man inte som i Sverige kan boka en bussresa med 4h marginal tills flyget går måste man ju dra till med någon dags spelrum för att inte riskera att man missar flyget på grund av greyhundens fantastiska tillförlitlighet och de bergspass som stängs titt som tätt här i BC.</p><p></p><p>Tänkte kolla om det är någon annan som flyger ut från calgary kring den sjätte maj som har lust att hänga en dag eller två i calgary och bara känna lugnet i väntan på flyget.</p><p></p><p>Jag åker från revelstoke ~4 april så om det är någon som vill göra mig sällskap på transfer tillbaka till sverige så skriv en rad. VEM FAN VILL RESA SJÄLV?</p><p></p><p>/Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ritchard, post: 530933, member: 84202"] Hejsan! Säsongen börjar lida mot sitt slut, tyvärr. Eftersom man inte som i Sverige kan boka en bussresa med 4h marginal tills flyget går måste man ju dra till med någon dags spelrum för att inte riskera att man missar flyget på grund av greyhundens fantastiska tillförlitlighet och de bergspass som stängs titt som tätt här i BC. Tänkte kolla om det är någon annan som flyger ut från calgary kring den sjätte maj som har lust att hänga en dag eller två i calgary och bara känna lugnet i väntan på flyget. Jag åker från revelstoke ~4 april så om det är någon som vill göra mig sällskap på transfer tillbaka till sverige så skriv en rad. VEM FAN VILL RESA SJÄLV? /Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hemresa från Calgary, Kanada. (sjätte april)
Tillbaka
Topp