Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hemresa hakuba via Tokyo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskarisaksson" data-source="post: 1095215" data-attributes="member: 144810"><p>Riktigt smidigt att låta ett fraktbolag lösa frakten från Hakuba till Narita, billigt också. Sen är det lätt att hämta grejerna väl på flygplatsen, alldeles vid incheckningen. Kommer dock inte på vad företaget vi använt hette. Brukar finnas reklamlappar på hotellen/lodgen och sen löser dom hela bokning osv till dig. </p><p>Var även i extra god tid på flygplatsen, jag och min kompis fick ett jäkla tjorv med ABS ryggorna förra året även fast vi gjorde helt rätt och det var Finnair personal. Men löste sig tillslut men blev tajt med tid.</p><p></p><p>Vi åkte tillbaka till Tokyo med buss vilket var riktigt skönt, mkt billigare och snabbt. Sen Narita Express till flygis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskarisaksson, post: 1095215, member: 144810"] Riktigt smidigt att låta ett fraktbolag lösa frakten från Hakuba till Narita, billigt också. Sen är det lätt att hämta grejerna väl på flygplatsen, alldeles vid incheckningen. Kommer dock inte på vad företaget vi använt hette. Brukar finnas reklamlappar på hotellen/lodgen och sen löser dom hela bokning osv till dig. Var även i extra god tid på flygplatsen, jag och min kompis fick ett jäkla tjorv med ABS ryggorna förra året även fast vi gjorde helt rätt och det var Finnair personal. Men löste sig tillslut men blev tajt med tid. Vi åkte tillbaka till Tokyo med buss vilket var riktigt skönt, mkt billigare och snabbt. Sen Narita Express till flygis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hemresa hakuba via Tokyo
Tillbaka
Topp