Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal 2022 covid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikC76" data-source="post: 1246485" data-attributes="member: 173112"><p>Håller med, svagt av en resebyrå att inte ha bättre säkerhet för sina kunder. </p><p>All heder åt ALPRESOR som ger alla pengar tillbaka om dom inte kan erbjuda det man beställt. Skistar däremot är inte särskilt måna om sina kunder. Har pratat med dom och vädjat till dem men trots att jag tecknat försäkring så har jag inget skydd. Jag måste själva göra bedömning om jag "tror" att resan kommer att bli av, eller avboka 21 dagar före avresa alternativt vänta och se och eventuellt bli av med alla pengar om tex Norge stänger gränsen. Väldigt dålig service måste jag säga. Tråkigt att skistar kartellen är enda alternativet om man vill ett ha pistnära boende, när det är ett sånt värdelöst företag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikC76, post: 1246485, member: 173112"] Håller med, svagt av en resebyrå att inte ha bättre säkerhet för sina kunder. All heder åt ALPRESOR som ger alla pengar tillbaka om dom inte kan erbjuda det man beställt. Skistar däremot är inte särskilt måna om sina kunder. Har pratat med dom och vädjat till dem men trots att jag tecknat försäkring så har jag inget skydd. Jag måste själva göra bedömning om jag "tror" att resan kommer att bli av, eller avboka 21 dagar före avresa alternativt vänta och se och eventuellt bli av med alla pengar om tex Norge stänger gränsen. Väldigt dålig service måste jag säga. Tråkigt att skistar kartellen är enda alternativet om man vill ett ha pistnära boende, när det är ett sånt värdelöst företag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal 2022 covid?
Tillbaka
Topp