Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
hemsedal eller trysil??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="redman" data-source="post: 46397" data-attributes="member: 28729"><p>Hemsedal är utan tvekan vinnare i alla grenar!</p><p></p><p>Hemsedal är som ett mini aplsystem med olika toppar som alla har bra offpist. Det bästa enligt mig är nog också det som är mest väl kännt heter Reidarskaret, ruggit bra med varierad åkning.</p><p></p><p>Parken är helt klart bland det bästa jag sett. Ny shapade varje dag med med sprayade kickar. Det finns även en hel del möjligheter till att bygga egna kickar någon av de många raviner som finns.</p><p></p><p>Vad det gäller det vanliga pisterna så har jag inte så mycket att säga det är ju vanliga pister som alla andra vanliga pister...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redman, post: 46397, member: 28729"] Hemsedal är utan tvekan vinnare i alla grenar! Hemsedal är som ett mini aplsystem med olika toppar som alla har bra offpist. Det bästa enligt mig är nog också det som är mest väl kännt heter Reidarskaret, ruggit bra med varierad åkning. Parken är helt klart bland det bästa jag sett. Ny shapade varje dag med med sprayade kickar. Det finns även en hel del möjligheter till att bygga egna kickar någon av de många raviner som finns. Vad det gäller det vanliga pisterna så har jag inte så mycket att säga det är ju vanliga pister som alla andra vanliga pister... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
hemsedal eller trysil??
Tillbaka
Topp