Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal, hur är snön?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Charlee" data-source="post: 993395" data-attributes="member: 98196"><p>Niklas: okey tack, låter ju lite segt men vi får väl göra de bästa av de..</p><p></p><p>OlManRiver: tack så mycket för hjälpen! bra länkar. jag förstår vad du menar men vill också säga att det är inte jag som kommer vara skidledare eftersom jag inte är utbildad en, jag sammarbetar med fridluftsfrämjandet och de har relativt bra koll på Hemsedal. vi kommer inte göra några turer eller så utan hålla oss i liftsystemet. men hemsedal brukar bjuda på helt okey åkning mellan pisterna så de va de jag hade hoppats på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Charlee, post: 993395, member: 98196"] Niklas: okey tack, låter ju lite segt men vi får väl göra de bästa av de.. OlManRiver: tack så mycket för hjälpen! bra länkar. jag förstår vad du menar men vill också säga att det är inte jag som kommer vara skidledare eftersom jag inte är utbildad en, jag sammarbetar med fridluftsfrämjandet och de har relativt bra koll på Hemsedal. vi kommer inte göra några turer eller så utan hålla oss i liftsystemet. men hemsedal brukar bjuda på helt okey åkning mellan pisterna så de va de jag hade hoppats på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal, hur är snön?!
Tillbaka
Topp