Hemsedal v.7

nyrran

Ny medlem
Hemsedal v.7
Jag å 16 killpolare å 8 tjejpolare ska till hemsedal v.7 vi kommer träffa 10 till som en annan polare till mig känner, så hör av er om ni vill joina festerna på kvällarna

Hemsedal v.7
ja och 8 polare ska dit men vi är ju snäppet yngre än er :P fasst det hade nog vart skojj

Hemsedal v.7
Har missat festerna isf, har varit sjukt tyst i byn nu på sistone, men nu kommer väl alla bönder hit och skriker :P

Hemsedal v.7
måste säga att vi i vår 21 pers stuga i tinden var väldigt besvkna på hemsedals fester.. hitta inget utanför vår stuga.. om ni var på afterskin me peter vare vi som var "boråsarna" :D

Hemsedal v.7
vi bodde 14 pers i alpncenter..mittemot tinden och de va sjukt olivat faktiskt. väldigt dåligt jämfört me förra året asså.

Hemsedal v.7
okej, vi hade typ 40 st inne i våra lägenhet en kväll, va jävligt nära på att bli vräkta,den vakten stog å verkligen kasstade skit på mig å våran granne. sen så gick man utanför staven såg man minst 5 fester som det va bara att välja mellan.. by the way. min polare skar upp nästan hela undersidan av handleden första åk dan:P på nått sätt så fick han under hand under brädan där inte handsken elelr jackan va. han tappade en halv liter blod om inte lite mer.. vi satt 3 pers å tryckte allt va vi kunde i backen men det fortsatte blöda mellan fingrarna på oss,, tog en hel kvart om inte mer för dom att komma upp till oss i parken. lite dåligt tycker jag. man såg senorna på han . han fick sy 5 stygn

tack till dom killarna som hjälpte till!!

Hemsedal v.7
dom killarna som hjälpte till är mina vänner.

Fredrik och martin heter dom!

CREDS

hur e det me killen nu?

Måste bara tillägga något som fredrik berättade (jag va inte där så vet inget om det) Men tydligen så hade fredrik sagt till han att ambulans var på väg. och det första han svara var:

"fan kostar det något eller?" - Jag tycker det är så jävla coolt sagt =)

Senast ändrad:
Hemsedal v.7
haha jag vet:P men han fick betala asså:P tror allt kostade 600 kr.. han fick pröjsa för taxin till baka också hehe

Hemsedal v.7
haha, jag kommer inte enns ihåg att jag sa det, det var nämnligen jag som skar upp handleden :(
jofan, mår bra, men min känsel i tummen har inte kommit tillbaka än :)
kommer vell snart.

STORT TACK TILL FREDRIK OCH MARTIN!

Hemsedal v.7
jag va ganska lugn i de tillfället jag sa sonna saker, typ precis när martin och fredrik kom, då va jag inte va orolig eller ngt sont. men sedan efter typ 10 min när "skipatrulje" eller va dem nu heter tog son tid på sig så blev de lite jobbigt, de fortsatte ju blöda hela tiden.
Fick reda på nu i sverige att det va en artär som jag lyckades skära av. Men son tur va så bröt jag inget, så ute i backen så fort som möjligt! :P

Josslo, hälsa Martin och Fredrik, jag hade kunnat förblöda ifall inte så mycke folk hade stannat :P
Men vet du vart martin och fredrik bodde i hemse?

Tillbaka
Topp