Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal v.7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nyrran" data-source="post: 280255" data-attributes="member: 52979"><p>okej, vi hade typ 40 st inne i våra lägenhet en kväll, va jävligt nära på att bli vräkta,den vakten stog å verkligen kasstade skit på mig å våran granne. sen så gick man utanför staven såg man minst 5 fester som det va bara att välja mellan.. by the way. min polare skar upp nästan hela undersidan av handleden första åk dan:P på nått sätt så fick han under hand under brädan där inte handsken elelr jackan va. han tappade en halv liter blod om inte lite mer.. vi satt 3 pers å tryckte allt va vi kunde i backen men det fortsatte blöda mellan fingrarna på oss,, tog en hel kvart om inte mer för dom att komma upp till oss i parken. lite dåligt tycker jag. man såg senorna på han . han fick sy 5 stygn</p><p></p><p>tack till dom killarna som hjälpte till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nyrran, post: 280255, member: 52979"] okej, vi hade typ 40 st inne i våra lägenhet en kväll, va jävligt nära på att bli vräkta,den vakten stog å verkligen kasstade skit på mig å våran granne. sen så gick man utanför staven såg man minst 5 fester som det va bara att välja mellan.. by the way. min polare skar upp nästan hela undersidan av handleden första åk dan:P på nått sätt så fick han under hand under brädan där inte handsken elelr jackan va. han tappade en halv liter blod om inte lite mer.. vi satt 3 pers å tryckte allt va vi kunde i backen men det fortsatte blöda mellan fingrarna på oss,, tog en hel kvart om inte mer för dom att komma upp till oss i parken. lite dåligt tycker jag. man såg senorna på han . han fick sy 5 stygn tack till dom killarna som hjälpte till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal v.7
Tillbaka
Topp