Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbro" data-source="post: 269020" data-attributes="member: 51474"><p>Övre halvan av parken i Hemsedal är som sagt öppen (jag var där helgen vecka 4). </p><p>Stora linen består av:</p><p></p><p>Rött hopp, ganska litet.</p><p>Rödsvart hopp, brant kick och brant landning.</p><p>Rödsvart hopp med channel gap. Ena sidan hade lite längre platå.</p><p>Röttsvart och svart hopp med gemensam, aslång landning. </p><p></p><p>Alla hoppen var perfekt shapade och väldigt sköna. Ett räcke med kink fanns men sånt håller inte jag på med så jag vet inte om det var nått att ha. Men troligen var det supernajs också.</p><p></p><p>// R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbro, post: 269020, member: 51474"] Övre halvan av parken i Hemsedal är som sagt öppen (jag var där helgen vecka 4). Stora linen består av: Rött hopp, ganska litet. Rödsvart hopp, brant kick och brant landning. Rödsvart hopp med channel gap. Ena sidan hade lite längre platå. Röttsvart och svart hopp med gemensam, aslång landning. Alla hoppen var perfekt shapade och väldigt sköna. Ett räcke med kink fanns men sånt håller inte jag på med så jag vet inte om det var nått att ha. Men troligen var det supernajs också. // R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal
Tillbaka
Topp