Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 811099" data-attributes="member: 36337"><p>Nei han sa ikke så mye om det. Han kom til å legge seg under den prisen skistar betaler for sine personal hus og den er høy....</p><p></p><p>Om dere er 5 pers vil jeg tippe at det kommer på mellom 3 og 5000 pr person uten at jeg skal si noe for sikkert om hvilken pris han tenker. Det er jo eventuelt bare å ringe han.</p><p></p><p>Desverre kan man ikke forvente å finne så mange billige steder å bo i Hemsedal. Siden Skistar betaler den prisen de gjør for sine personalhus setter andre også opp prisen for de vet at markedet er der. </p><p>Selv for oss som er fastboende hele året er prisene høye..</p><p></p><p>Sammler dere en god gjeng i ett av de store husene og beter dere bra uten å rive huset iløpet av vinteren kan dere nok få til en ok deal,men da må dere bo en del mensker sammen.</p><p></p><p>Lykke til!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 811099, member: 36337"] Nei han sa ikke så mye om det. Han kom til å legge seg under den prisen skistar betaler for sine personal hus og den er høy.... Om dere er 5 pers vil jeg tippe at det kommer på mellom 3 og 5000 pr person uten at jeg skal si noe for sikkert om hvilken pris han tenker. Det er jo eventuelt bare å ringe han. Desverre kan man ikke forvente å finne så mange billige steder å bo i Hemsedal. Siden Skistar betaler den prisen de gjør for sine personalhus setter andre også opp prisen for de vet at markedet er der. Selv for oss som er fastboende hele året er prisene høye.. Sammler dere en god gjeng i ett av de store husene og beter dere bra uten å rive huset iløpet av vinteren kan dere nok få til en ok deal,men da må dere bo en del mensker sammen. Lykke til! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal
Tillbaka
Topp