Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hemsidor med mkt skid/snowboard kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrHolm" data-source="post: 213678" data-attributes="member: 43716"><p>PVerner.. om det är någon internet shop som du kan lita på så är det bt.. har köpt både brädor och kläder därifrån och det har aldrig varit ngt problem.. och det går snabbt också.. fick min bräda på 3 dar efter att jag bestälde den och jag bor i sthlm.. och om jag inte minns fel så var det väll gratis frakt över 400€ inom eu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrHolm, post: 213678, member: 43716"] PVerner.. om det är någon internet shop som du kan lita på så är det bt.. har köpt både brädor och kläder därifrån och det har aldrig varit ngt problem.. och det går snabbt också.. fick min bräda på 3 dar efter att jag bestälde den och jag bor i sthlm.. och om jag inte minns fel så var det väll gratis frakt över 400€ inom eu? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hemsidor med mkt skid/snowboard kläder
Tillbaka
Topp