Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
hemsidor, och hur bra man måste vara.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MBurestam" data-source="post: 347777" data-attributes="member: 50306"><p>haha kul att nån tar upp de där med hur man klär sig, vi pratar jämt om det där jag bor.</p><p>här tycker man att oakley och sådana märken gör att folk förväntar sig stordåd av han/hon som bär kläderna. när man inte lever upp till förväntningarna blir åskådarna besvikna och tycker att han e för dålig för å ha oakley kläder. då får han med oakley kläderna skämmas och drar sig tillbaka till en grotta i ett avlägset berg. Men eftersom jibbare försvinner då går jag emot och säger att man får ha vad man vill! och så var det med det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MBurestam, post: 347777, member: 50306"] haha kul att nån tar upp de där med hur man klär sig, vi pratar jämt om det där jag bor. här tycker man att oakley och sådana märken gör att folk förväntar sig stordåd av han/hon som bär kläderna. när man inte lever upp till förväntningarna blir åskådarna besvikna och tycker att han e för dålig för å ha oakley kläder. då får han med oakley kläderna skämmas och drar sig tillbaka till en grotta i ett avlägset berg. Men eftersom jibbare försvinner då går jag emot och säger att man får ha vad man vill! och så var det med det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
hemsidor, och hur bra man måste vara.
Tillbaka
Topp