Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hemskt ledsen men här kommer det igen ....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 792208" data-attributes="member: 12536"><p>Haha, härligt. Helt ok att ta det igen.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Jag tänker inte kontrollräkna matten ovan (kommit för lång i boxen) men..det jag alltid undrar över i denna diskussion är;</p><p>% är ju...en relativ skala, inte sant? Med andra ord är det utgångsläget som avgör och där kan nog bara t ex SLAO eller någon erkänd skidanläggning svara vad de utgår från.</p><p></p><p>Är jag ute och cyklar? (Var precis ute och cyklade "IRL" så jag kanske fortfarande är kvar ute..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 792208, member: 12536"] Haha, härligt. Helt ok att ta det igen.. :-) Jag tänker inte kontrollräkna matten ovan (kommit för lång i boxen) men..det jag alltid undrar över i denna diskussion är; % är ju...en relativ skala, inte sant? Med andra ord är det utgångsläget som avgör och där kan nog bara t ex SLAO eller någon erkänd skidanläggning svara vad de utgår från. Är jag ute och cyklar? (Var precis ute och cyklade "IRL" så jag kanske fortfarande är kvar ute..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hemskt ledsen men här kommer det igen ....
Tillbaka
Topp