Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hemskt ledsen men här kommer det igen ....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ibasto" data-source="post: 792595" data-attributes="member: 114644"><p>Tjena!</p><p></p><p>Nu ska det inte råda någon tvekan längre. Backen har en medellutning på 38 grader</p><p></p><p>Tack för hjälpen</p><p></p><p>/Ibasto</p><p></p><p></p><p></p><p>Hello Mr. xxx</p><p></p><p>thanks for your message and for your interest within the Mayrhofner</p><p>Bergbahnen, especially within the Harakiri.</p><p></p><p>As you may know the average incline of the Harakiri is 78%. In degrees that</p><p>would be 38 degrees. 45 degress incline would be 100%.</p><p></p><p>We hope we could help you, wish you a nice stay in Mayrhofen and lots of fun</p><p>riding our pistes.</p><p></p><p>Nice regards,</p><p>The team of the Mayrhofner Bergbahnen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ibasto, post: 792595, member: 114644"] Tjena! Nu ska det inte råda någon tvekan längre. Backen har en medellutning på 38 grader Tack för hjälpen /Ibasto Hello Mr. xxx thanks for your message and for your interest within the Mayrhofner Bergbahnen, especially within the Harakiri. As you may know the average incline of the Harakiri is 78%. In degrees that would be 38 degrees. 45 degress incline would be 100%. We hope we could help you, wish you a nice stay in Mayrhofen and lots of fun riding our pistes. Nice regards, The team of the Mayrhofner Bergbahnen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hemskt ledsen men här kommer det igen ....
Tillbaka
Topp