Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx Cash is King nya vs gamla shapen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1057096" data-attributes="member: 52575"><p>Beror nog på vad du vill åka, jag körde på 11/12 modellen. Riktigt bra men lite för styv och chargeraktig för att bli riktigt rolig i djupt puder.</p><p>Räknar du med att åka blandat före och få massa tryck i pisten etc är nog den gamla att föredra. Vill du istället ha mer flyt i pudret och lättare känsla där så är väl den nya att föredra. Tror inte du blir besviken vilken du än väljer.:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1057096, member: 52575"] Beror nog på vad du vill åka, jag körde på 11/12 modellen. Riktigt bra men lite för styv och chargeraktig för att bli riktigt rolig i djupt puder. Räknar du med att åka blandat före och få massa tryck i pisten etc är nog den gamla att föredra. Vill du istället ha mer flyt i pudret och lättare känsla där så är väl den nya att föredra. Tror inte du blir besviken vilken du än väljer.:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx Cash is King nya vs gamla shapen
Tillbaka
Topp