Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx @ cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 434442"><p>Jag funderar på ett par Hendryx nästa år, men förstår inte hur dom kan vara så dyra.</p><p>Purple Haze verkar ju rätt läckra och har väl nästan bara hört gott om dom och det här med mer surfliknande känsla låter ju intressant.</p><p></p><p>Men 8900skr, ingår det bindning ens?</p><p>Håller skidorna om man får lust att hoppa lite med dom?</p><p>Väger dom mycket eller lite?</p><p></p><p>Hur som helst lär jag inte ha råd när det kostar som det gör, men skulle väl vara om man köper någon testskida eller begagnat.</p><p></p><p>Har Hendryx några "produktförsäkringar" på sina skidor annars?</p><p>Jag menar, knäcker man ett par nya Salomon får man ju mest troligt en ny skida. Och är ju inte roligt om man gått ut med så mycket pengar också händer det som för BCN´s kompis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 434442"] Jag funderar på ett par Hendryx nästa år, men förstår inte hur dom kan vara så dyra. Purple Haze verkar ju rätt läckra och har väl nästan bara hört gott om dom och det här med mer surfliknande känsla låter ju intressant. Men 8900skr, ingår det bindning ens? Håller skidorna om man får lust att hoppa lite med dom? Väger dom mycket eller lite? Hur som helst lär jag inte ha råd när det kostar som det gör, men skulle väl vara om man köper någon testskida eller begagnat. Har Hendryx några "produktförsäkringar" på sina skidor annars? Jag menar, knäcker man ett par nya Salomon får man ju mest troligt en ny skida. Och är ju inte roligt om man gått ut med så mycket pengar också händer det som för BCN´s kompis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx @ cham
Tillbaka
Topp