Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hendryx+ dynafit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="formoinnehall" data-source="post: 857105" data-attributes="member: 101786"><p>vid en snabb jämförelse på alpingaraget med mina nuvarande spirit3 på ena foten och tlt5 performancen på den andra, kändes dynafiten klart styvare framåt bakåt, men resten är ju svårt att veta innan jag åker i real life.</p><p></p><p>innan hade jag samma bindningar på fatypus alottas, och det kändes inte som någon dålig kombo, så som du säger, bindningarna borde palla, det kanske är pjäxorna som är frågetecknet.</p><p></p><p>men det blir ju stegjärn ibland också, och med lång erfarenhet från alpin bergsklättring vet jag att desto lättare skor gör livet skönare dom långa dagarna ute.</p><p></p><p>en avvägningsfråga, som allt annat!</p><p></p><p>men hakongson, har du gjort jervasstind i hurrungane? vet du om andra och tredje snöfältet öster om normalturen är gjorda? dit tror jag att det kommer krävas rep och yxa för att ta sig, men det blir nog en mäktigt åk isf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="formoinnehall, post: 857105, member: 101786"] vid en snabb jämförelse på alpingaraget med mina nuvarande spirit3 på ena foten och tlt5 performancen på den andra, kändes dynafiten klart styvare framåt bakåt, men resten är ju svårt att veta innan jag åker i real life. innan hade jag samma bindningar på fatypus alottas, och det kändes inte som någon dålig kombo, så som du säger, bindningarna borde palla, det kanske är pjäxorna som är frågetecknet. men det blir ju stegjärn ibland också, och med lång erfarenhet från alpin bergsklättring vet jag att desto lättare skor gör livet skönare dom långa dagarna ute. en avvägningsfråga, som allt annat! men hakongson, har du gjort jervasstind i hurrungane? vet du om andra och tredje snöfältet öster om normalturen är gjorda? dit tror jag att det kommer krävas rep och yxa för att ta sig, men det blir nog en mäktigt åk isf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hendryx+ dynafit
Tillbaka
Topp