Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx, så bra som vissa säger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TörnSkis" data-source="post: 770192" data-attributes="member: 112775"><p>Reflektion: När vi racade på 70-talet, på nyspolade pister och 205 cm spikraka slalomlagg så fick man vara glad om man kom ner. Så vad jag har lärt mig är att man lär sig att åka på olika underlag. Och visst, nutidens modeller är bättre på allt! Men som med allt annat, kan du inte bemästra verktygen så vänta dig inga omedelbara resultat.</p><p></p><p>BTW, så tycker jag Hendryx är inne på rätt spår. Däremot begriper jag inte "Duckstance" teorin.</p><p></p><p>Usch vad gammal jag lät!</p><p>Nu är det after-ski!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TörnSkis, post: 770192, member: 112775"] Reflektion: När vi racade på 70-talet, på nyspolade pister och 205 cm spikraka slalomlagg så fick man vara glad om man kom ner. Så vad jag har lärt mig är att man lär sig att åka på olika underlag. Och visst, nutidens modeller är bättre på allt! Men som med allt annat, kan du inte bemästra verktygen så vänta dig inga omedelbara resultat. BTW, så tycker jag Hendryx är inne på rätt spår. Däremot begriper jag inte "Duckstance" teorin. Usch vad gammal jag lät! Nu är det after-ski! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx, så bra som vissa säger?
Tillbaka
Topp