Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1218518" data-attributes="member: 164371"><p>Hej! </p><p>Det är väl dags att starta en tråd om Hendryx-skidor?</p><p>De finns att beställa på <a href="http://www.hendryxskis.com" target="_blank">www.hendryxskis.com</a> </p><p>Jag har inget med skidmärket att göra mer än att jag gillar dem.</p><p>Min bakgrund är att jag började åka skidor 1980 när jag var 6 år gammal och var aktivåkare till 1997 när jag flyttade till Sverige och Stockholm. Jag kände ingen där som åkte skidor eller att jag kände inte att Stockholm var någon speciell skidort. Då släppte jag skidåkningen i 20 år. Tog upp saken igen 2017/2018 och nu åker vi igen. Skit i min historia och låt oss prata om Hendryx-skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1218518, member: 164371"] Hej! Det är väl dags att starta en tråd om Hendryx-skidor? De finns att beställa på [URL="http://www.hendryxskis.com"]www.hendryxskis.com[/URL] Jag har inget med skidmärket att göra mer än att jag gillar dem. Min bakgrund är att jag började åka skidor 1980 när jag var 6 år gammal och var aktivåkare till 1997 när jag flyttade till Sverige och Stockholm. Jag kände ingen där som åkte skidor eller att jag kände inte att Stockholm var någon speciell skidort. Då släppte jag skidåkningen i 20 år. Tog upp saken igen 2017/2018 och nu åker vi igen. Skit i min historia och låt oss prata om Hendryx-skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Tillbaka
Topp