Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1218657" data-attributes="member: 138899"><p>Nya Hendryx har jag inte testat. Men gamla 917 180cm riktiga ånglok. Något av dert brutalare jag åkt på, efter Rhino Chaser.</p><p>visserligen åtskillig år sedan, men nyslipade av Henrik, så var det nästan omöjligt att få stopp ekipaget. Var som att åka på räls. Är väl en FIS skidas uppbyggnad i en bred skidas skepnad. Så du lär nog införliva din önskan, se bara till att dom är välslipade med de vinklar Henrik rekommenderar. Då är dom brutala.</p><p>Skulle tro att även de nya är lika dana och kräver rejäl benstyrka, teknik och fart. Inte var mans egendom då då dom snarare försämrar åkningen om du inte är tillräckligt stark, törs stå på rejält och har bra teknik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1218657, member: 138899"] Nya Hendryx har jag inte testat. Men gamla 917 180cm riktiga ånglok. Något av dert brutalare jag åkt på, efter Rhino Chaser. visserligen åtskillig år sedan, men nyslipade av Henrik, så var det nästan omöjligt att få stopp ekipaget. Var som att åka på räls. Är väl en FIS skidas uppbyggnad i en bred skidas skepnad. Så du lär nog införliva din önskan, se bara till att dom är välslipade med de vinklar Henrik rekommenderar. Då är dom brutala. Skulle tro att även de nya är lika dana och kräver rejäl benstyrka, teknik och fart. Inte var mans egendom då då dom snarare försämrar åkningen om du inte är tillräckligt stark, törs stå på rejält och har bra teknik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Tillbaka
Topp