Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 592602" data-attributes="member: 54206"><p>Beror ju på. Vid ett enstaka tillfälle, tex crash, så kanske duck inte hade varit det optimala. Om du crashar och vrider knäna utåt så blir ju vridningen värre och längre om du har duck men det jag tror pontus syftar på är att det "allmänna" slitaget på knäna vid normal åkning minskar med hjälp av duck då det är kroppens och i och med det också musklernas naturliga position att arbeta i. Spekulerar bara men jag antar att det är som jag nämnt ovan =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 592602, member: 54206"] Beror ju på. Vid ett enstaka tillfälle, tex crash, så kanske duck inte hade varit det optimala. Om du crashar och vrider knäna utåt så blir ju vridningen värre och längre om du har duck men det jag tror pontus syftar på är att det "allmänna" slitaget på knäna vid normal åkning minskar med hjälp av duck då det är kroppens och i och med det också musklernas naturliga position att arbeta i. Spekulerar bara men jag antar att det är som jag nämnt ovan =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx
Tillbaka
Topp