Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
henke o jon till höjden;P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 154883" data-attributes="member: 14436"><p>Seriöst era små jävla sossesnorungar, kan ni sluta vara så jävla dryga. När jag tar över världen skall jag fanemig elda er i ugnar. LÄR ER LITE JÄVLA HYFS FÖR HELVETE (fast det är klart, med familjer vars lördagsnöje består av sportextra, pizza, Big Brother och att fylla på olja i den läckande Asconan så kanske man inte kan skylla på er).</p><p>Det enda positiva är att jag kan skita i att ge er jobb när ni kommer och tigger och ber då ni har insett att ert skolk från svenskundervisningen var hjärndött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 154883, member: 14436"] Seriöst era små jävla sossesnorungar, kan ni sluta vara så jävla dryga. När jag tar över världen skall jag fanemig elda er i ugnar. LÄR ER LITE JÄVLA HYFS FÖR HELVETE (fast det är klart, med familjer vars lördagsnöje består av sportextra, pizza, Big Brother och att fylla på olja i den läckande Asconan så kanske man inte kan skylla på er). Det enda positiva är att jag kan skita i att ge er jobb när ni kommer och tigger och ber då ni har insett att ert skolk från svenskundervisningen var hjärndött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
henke o jon till höjden;P
Tillbaka
Topp