Herrjacka till tjej?

ammeli

Ny medlem
Herrjacka till tjej?
Hejsan! Jag ska till Schweiz i vinter med min kompis, och vi ska lära oss åka snowboard. Jag har inga bra snowboardkläder, och tänkte därför investera i ett par snygga byxor och en jacka. Men jag har kollat runt på olika sidor och har kommit fram till att herrkläderna är så mycket snyggare än damkläderna! Själv bryr jag mig inte ett dugg om det är en herrjacka jag har på mig, men nu kommer min egentliga fråga...

Ni som åker snowboard mycket och är insatta, skulle ni bry er om ni såg en tjej med herrjacka? Vi ska träffa några snowboardkillar där nere och det skulle kännas dumt om de kollade konstigt på mig liksom... Äh det lät dumt. Men hur som helst, är intresserad av bland annat dessa kläder (i alla valbara färger);

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=3986&ProductDetailId=24177

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=3978&ProductDetailId=24111

Herrjacka till tjej?
skulle ni bry er om ni såg en tjej med herrjacka?
Absolut inte, :) Go for it girl

Herrjacka till tjej?
asså grejen är att det går inte att sätta på sig en herrjacka om man är tjej, den glider av hela tiden. har testat med en tjej-jacka och den gled av hela tiden. helt sjukt

Herrjacka till tjej?
Tjaao, det du säger är så jävla sant. damkläderna är ingen stil på över huvudtaget. killkläderna är så himla mkt snyggare. jag är tjej, åker skidor o håller till mest i parkerna.. köper bara herrkläder, tycker dom är snygga och är sjukt skönt me lite större kläder när man hoppar o så :) Blir liksom lite rörligare. så kör på herrjacka :) ingen kommer titta snett på dig :D

Herrjacka till tjej?
Den tjej jackan som hon har länkat i setup tråden 09/10. Ni vet hon tjejen som har asmånga likadana oakleys fast i olika färger... Den är ju sjukt snygg, önskar nästan att man var tjej när man såg den (Fast skulle vart lesbisk isåfall)

Herrjacka till tjej?
Kul att alla är så snälla när det är en tjej som gör tråden, hade det varit en kille hade han garanterat blivit bombad med hatinlägg :)

Herrjacka till tjej?
skit i de, ingen bryr sig om tjejer har killkläder tro mig
däremot är de en annan sak om killar har tjej kläder x)

Herrjacka till tjej?
men för i helvete. ge er nu.

använd det ni tycker är snyggt och skit i vad andra tycker?

men om man kollar i allmännhet så köper faktiskt de flesta tjejer som jibbar killkläder före tjejkläder.... ........

och bry er inte så jävlA mkt om vad andra tycker. lita lite på er själva.

Herrjacka till tjej?
hilla sa:
men för i helvete. ge er nu.

använd det ni tycker är snyggt och skit i vad andra tycker?

men om man kollar i allmännhet så köper faktiskt de flesta tjejer som jibbar killkläder före tjejkläder.... ........

och bry er inte så jävlA mkt om vad andra tycker. lita lite på er själva.
Tummen upp!

Tillbaka
Topp