Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hestra arbetshandskar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1207982" data-attributes="member: 34110"><p>Som tillhörande dom som ofta gnäller på svenska butikers överpriser måste jag tyvärr försvara sundaysend (som jag aldrig hört talas om tidigare).</p><p>Hittar inga kinco på amazon inom EU och från usofa är de billigaste medium: $29.95 + $28.40 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden ~510 sek just nu.</p><p>Så inte helt löjliga priser även om dom kanske inte är billigast i världen.</p><p>Och det här var inte för att racka ner på jaksu (eller någon annan) utan bara för att illustrera att det här med priser inte alltid är så enkelt. </p><p>#customersupport</p><p></p><p>Vad gäller handskar så älskar jag personligen Leki's WC handskar men dom är varken slittåliga eller särskilt varma så man får ha fler par när man måste kompromissa på åkkänslan. Men om man som skidåkare aldrig hållit i ett par stavar med ett par Leki WC på sig så har man missat en fantastisk upplevelse imho.</p><p>#threaddrift</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1207982, member: 34110"] Som tillhörande dom som ofta gnäller på svenska butikers överpriser måste jag tyvärr försvara sundaysend (som jag aldrig hört talas om tidigare). Hittar inga kinco på amazon inom EU och från usofa är de billigaste medium: $29.95 + $28.40 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden ~510 sek just nu. Så inte helt löjliga priser även om dom kanske inte är billigast i världen. Och det här var inte för att racka ner på jaksu (eller någon annan) utan bara för att illustrera att det här med priser inte alltid är så enkelt. #customersupport Vad gäller handskar så älskar jag personligen Leki's WC handskar men dom är varken slittåliga eller särskilt varma så man får ha fler par när man måste kompromissa på åkkänslan. Men om man som skidåkare aldrig hållit i ett par stavar med ett par Leki WC på sig så har man missat en fantastisk upplevelse imho. #threaddrift [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hestra arbetshandskar
Tillbaka
Topp