Hestra handskar på tunnelbana - google spår - kiwi

kiwin

Ny medlem
Hej,

Tappade mina älskade Hestra vantar på tunnelbana imorse den 6e jan, mellan 9-9.30 på grön eller blå linjen.

Ligger upp det har för att har lite Google spår iaf det finns någon som har hittat dom och de är en så hoppas bra manniskor att de ligger lite tid på att googla fram ägaren...

Läder Hestra Alpine Pro handskar med svart Gore-Tex snölås. Stå namn "KIWI" på insidan.

mobil: 0703255962
email: donovan.craig@gmail.com

One lives in hope!
Kiwin

dagens tips: skriv namn och telefonnummer i dina dyrare saker som du vill behålla... lärde man sig i 3:an.

mnen ändå, segt mannen, jag ska hålla ögonen öppna...

Senast ändrad:
kiwin sa:
Hej,

Tappade mina älskade Hestra vantar på tunnelbana imorse den 6e jan, mellan 9-9.30 på grön eller blå linjen.

Ligger upp det har för att har lite Google spår iaf det finns någon som har hittat dom och de är en så hoppas bra manniskor att de ligger lite tid på att googla fram ägaren...

Läder Hestra Alpine Pro handskar med svart Gore-Tex snölås. Stå namn "KIWI" på insidan.

mobil: 0703255962
email: donovan.craig@gmail.com

One lives in hope!
Kiwin
Har du kontaktat SL?
Tänkte på om någon hittar dem som är en sån där bra person så kanske den går till SLinformationen/biljettkassan och lämnar in dem.

Erbjöd du någon hittelön?

Med tanke på att det nu nästan är en månad sen så borde du fått reda på om du fått tillbaka handskarna eller om någon frusen person på tunnelbanan fick sin största upplevelse när den hittade ett par Hestrahandskar som den mer än gärna använder när den gör snögubbar ute i Stockholms stad.

Kanske är det la_grave som har hittat dem med tanke på hans nystartade forumtråd om hans glädje över att testa vinterhandskar. Men han skulle ju aldrig använda Hestra Alpine Pro handskar i stadsmiljö för då skulle ju alla tro att han är en riktig Bonde.:D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp