Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Highvalley Classic
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ants" data-source="post: 76927" data-attributes="member: 40415"><p>Det var ett tag sedan, men då det nu är 10 års jubileum på det så drar jag det </p><p>igen, lite i alla fall. Jo jag blev diskad för att jag inte använde fångrem till </p><p>foten när jag åkte. Jag använde fångremmen till handen när jag bar brädan </p><p>istället. Till foten hade jag 8st skruvar till bindningen och 4st spännremmar </p><p>till bootsen, tyckte det skulle hålla bättre än en fångrem när man åker.. </p><p>Men då ett odemokratiskt skidförbund hellre bråkar om små petitesser än att </p><p>ta tag i sin egna odemokrati, så fick de mig förbannad nog att sätta mig emot </p><p>dem. Att jag blev diskad spelade mindre roll, det fanns mycket mer bakom </p><p>"politiskt" som jag tyckte spelade större roll. Men i stort så gjorde jag något </p><p>som jag är mer än stolt över samtidigt som jag visste att jag inte skulle </p><p>komma att förändra något varken för Skidförbundet, snowboardsporten eller </p><p>för mig själv. Ställningarna var låste och verkar förbli så. Hur hela skiten </p><p>fungerar nuförtiden vet jag inte så noga, men en sak verkar de fortfarande </p><p>inte ha rett ut och det är att åkarna inte kan välja vem som styr o ställer i </p><p>förbundet. Eller har jag fel? Fast å andra sidan så finns kanske inte intresset </p><p>att skapa och driva klubbar längre, men om nu alla gett upp så finns det ju </p><p>andra sätt att införa demokrati. Eller ska det ges upp redan innan det införts. </p><p>Jag tror de suger bigtime fortfarande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ants, post: 76927, member: 40415"] Det var ett tag sedan, men då det nu är 10 års jubileum på det så drar jag det igen, lite i alla fall. Jo jag blev diskad för att jag inte använde fångrem till foten när jag åkte. Jag använde fångremmen till handen när jag bar brädan istället. Till foten hade jag 8st skruvar till bindningen och 4st spännremmar till bootsen, tyckte det skulle hålla bättre än en fångrem när man åker.. Men då ett odemokratiskt skidförbund hellre bråkar om små petitesser än att ta tag i sin egna odemokrati, så fick de mig förbannad nog att sätta mig emot dem. Att jag blev diskad spelade mindre roll, det fanns mycket mer bakom "politiskt" som jag tyckte spelade större roll. Men i stort så gjorde jag något som jag är mer än stolt över samtidigt som jag visste att jag inte skulle komma att förändra något varken för Skidförbundet, snowboardsporten eller för mig själv. Ställningarna var låste och verkar förbli så. Hur hela skiten fungerar nuförtiden vet jag inte så noga, men en sak verkar de fortfarande inte ha rett ut och det är att åkarna inte kan välja vem som styr o ställer i förbundet. Eller har jag fel? Fast å andra sidan så finns kanske inte intresset att skapa och driva klubbar längre, men om nu alla gett upp så finns det ju andra sätt att införa demokrati. Eller ska det ges upp redan innan det införts. Jag tror de suger bigtime fortfarande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Highvalley Classic
Tillbaka
Topp