Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blomman67" data-source="post: 878636" data-attributes="member: 118877"><p>Velar, sökt igenom forumet och där klagar inte många på Katanan eller 112hybriden direkt så vilken ska jag köpa ?</p><p>Åker 40 dagar per år mest pist 80/20 skulle jag tro men börjar att bli djävligt less på piståkningen, kan det där nu. Nu så ska det bli 20/80 till offpist/skogsåkningens fördel. Är som sagt duktig i pisten men inte direkt så duktig utanför, tar mig ner på dom flesta ställena utan att glänsa och siktar på att bli bättre. </p><p>Har åkt intensivt i 6 år på raken och före det har jag haft ett uppehåll på 10år. (är 44 nu)</p><p>Skidor som jag haft tidigare förutom rena pistlagg som Völkl supersport är Dynastar 85 och nu sist Scott Crusade</p><p>Åker mest skidor i dom svenska fjällen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blomman67, post: 878636, member: 118877"] Velar, sökt igenom forumet och där klagar inte många på Katanan eller 112hybriden direkt så vilken ska jag köpa ? Åker 40 dagar per år mest pist 80/20 skulle jag tro men börjar att bli djävligt less på piståkningen, kan det där nu. Nu så ska det bli 20/80 till offpist/skogsåkningens fördel. Är som sagt duktig i pisten men inte direkt så duktig utanför, tar mig ner på dom flesta ställena utan att glänsa och siktar på att bli bättre. Har åkt intensivt i 6 år på raken och före det har jag haft ett uppehåll på 10år. (är 44 nu) Skidor som jag haft tidigare förutom rena pistlagg som Völkl supersport är Dynastar 85 och nu sist Scott Crusade Åker mest skidor i dom svenska fjällen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Tillbaka
Topp