Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blomman67" data-source="post: 878672" data-attributes="member: 118877"><p>Jag hade tänkt mig 190 på Wailern eller 183 på Katanan.</p><p>Är 179 och väger 80.</p><p>Tycker om rappare åkning men avbryter gärna kortsvängarna med lite större svängar. I offpist/skogen så går det ju inte i 90 direkt kan jag ju erkänna. Men i pisten så är jag grym på att lägga upp skidan på kant, kommer väl att hamna där ganska ofta men vill ju vara i skogen.</p><p>Klurar bara på hur Wailern uppför sig när det är hårt eller uppkört utanför pisten om det går att ladda på : )</p><p>Eller om jag säger, vad klarar Wailern inte av ? och vad klarar inte Katanan av ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blomman67, post: 878672, member: 118877"] Jag hade tänkt mig 190 på Wailern eller 183 på Katanan. Är 179 och väger 80. Tycker om rappare åkning men avbryter gärna kortsvängarna med lite större svängar. I offpist/skogen så går det ju inte i 90 direkt kan jag ju erkänna. Men i pisten så är jag grym på att lägga upp skidan på kant, kommer väl att hamna där ganska ofta men vill ju vara i skogen. Klurar bara på hur Wailern uppför sig när det är hårt eller uppkört utanför pisten om det går att ladda på : ) Eller om jag säger, vad klarar Wailern inte av ? och vad klarar inte Katanan av ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Tillbaka
Topp