Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stratos" data-source="post: 878703"><p>Som Carled anger så var inte rädd för 190 cm på Katana om du tittar på 10/11. 183 är rejält svängig när snön blir lite djupare pga rockerlösningen. Det är även kort i reell längd -typ 179-180. De blir andra mått nästa säsong -även reella mått. Visst, skidan är vridstyv och klarar aggressiv åkning så om du gillar en glad, svänging skida för sverigeföre så kan jag rekommendera Katana 183. Skall dock sälja mina och satsa på Katana 191 11/12 -torde ge en lugnare skida i högre fart.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stratos, post: 878703"] Som Carled anger så var inte rädd för 190 cm på Katana om du tittar på 10/11. 183 är rejält svängig när snön blir lite djupare pga rockerlösningen. Det är även kort i reell längd -typ 179-180. De blir andra mått nästa säsong -även reella mått. Visst, skidan är vridstyv och klarar aggressiv åkning så om du gillar en glad, svänging skida för sverigeföre så kan jag rekommendera Katana 183. Skall dock sälja mina och satsa på Katana 191 11/12 -torde ge en lugnare skida i högre fart. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hilfe Bitte. Dps Wailer 112 Hybrid eller Katana ?
Tillbaka
Topp