Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hippach, österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nelsson" data-source="post: 52567" data-attributes="member: 35109"><p>Jag har varit där på ett sportlov för två år sedan och hade det väldigt bra. Till saken hör nog också att det var min första alpsväng. Du kommer att åka i Zillertal som är ett stort system. Jag har för mig att gerlos är juste, om du hittar ett ställe med helgrillad kyckling så måste du äta den. Mycket bra! Det är många tyskar som åker serpentintåg framför dig i backarna, men det finns bra möjligheter att åka utanför pisterna, och där är det (vill jag lova) inga tyskar. Om du skall festa så gör du nog det bäst i mayrhofen, ska du äta på restaurang finns det väldigt god mat på de lokala krogarna i hippach. </p><p></p><p>God tur</p><p></p><p>jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nelsson, post: 52567, member: 35109"] Jag har varit där på ett sportlov för två år sedan och hade det väldigt bra. Till saken hör nog också att det var min första alpsväng. Du kommer att åka i Zillertal som är ett stort system. Jag har för mig att gerlos är juste, om du hittar ett ställe med helgrillad kyckling så måste du äta den. Mycket bra! Det är många tyskar som åker serpentintåg framför dig i backarna, men det finns bra möjligheter att åka utanför pisterna, och där är det (vill jag lova) inga tyskar. Om du skall festa så gör du nog det bäst i mayrhofen, ska du äta på restaurang finns det väldigt god mat på de lokala krogarna i hippach. God tur jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hippach, österrike
Tillbaka
Topp