Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hippy Stinx Telemark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonteAnd" data-source="post: 475375" data-attributes="member: 77368"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Jag börjar nog inse att Hippiesarna kanske inte är en perfekt skida för mig. Jag åker ju som sagt mest pist och då är de ju bättre med vridstyvare skidor.</p><p></p><p>Men däremot har jag hittat nå andra skidor. Ett par Elan Mantis 777 184, någon som vet något om den skidan?</p><p>Jag har också hittat ett par K2 Apache Hellfire 174, samma där någon som vet nått om den?</p><p>De sitter R8 bindning på båda skidorna...</p><p></p><p>De jag är ute efter är en skida som mest är gjord för pist, men ska helst funka hyfsat utan för pisten. De är som jobbigt med långa skidor för de känns så klumpigt i hopp/skogen..</p><p></p><p>Kom gärna med förslag på andra skidor. Jag har inte tänkt lägga ut mer än 3000-4000kr men..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonteAnd, post: 475375, member: 77368"] Tack för alla svar! Jag börjar nog inse att Hippiesarna kanske inte är en perfekt skida för mig. Jag åker ju som sagt mest pist och då är de ju bättre med vridstyvare skidor. Men däremot har jag hittat nå andra skidor. Ett par Elan Mantis 777 184, någon som vet något om den skidan? Jag har också hittat ett par K2 Apache Hellfire 174, samma där någon som vet nått om den? De sitter R8 bindning på båda skidorna... De jag är ute efter är en skida som mest är gjord för pist, men ska helst funka hyfsat utan för pisten. De är som jobbigt med långa skidor för de känns så klumpigt i hopp/skogen.. Kom gärna med förslag på andra skidor. Jag har inte tänkt lägga ut mer än 3000-4000kr men.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hippy Stinx Telemark
Tillbaka
Topp