Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hitta beg carvingskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeifA" data-source="post: 894679" data-attributes="member: 125469"><p>Ok.Jag tackar för den informationen.Jag hyrde en Atomic nu sista gången vi var i väg och den va sämre tyckte jag, inte så lättsvängd som Dynastaren.Vi åker som ni säger 1v om året till svenska fjäll ,Sälen och norrut så man vill ju ha en skida som man gillar.Jag har hyrt i 3 år nu och nu till vinter bär det iväg till Österike så jag tänkte att man skulle kanske inhandla här,men det är kanske bättre att hyra där och sen köpa.Jag gjorde så här att jag hyrde ganska nya pjäxor och köpte dom när veckan var över utan ont i fötterna.</p><p>Det där med att ta en annan skida kan jag ju göra om jag visste vilken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeifA, post: 894679, member: 125469"] Ok.Jag tackar för den informationen.Jag hyrde en Atomic nu sista gången vi var i väg och den va sämre tyckte jag, inte så lättsvängd som Dynastaren.Vi åker som ni säger 1v om året till svenska fjäll ,Sälen och norrut så man vill ju ha en skida som man gillar.Jag har hyrt i 3 år nu och nu till vinter bär det iväg till Österike så jag tänkte att man skulle kanske inhandla här,men det är kanske bättre att hyra där och sen köpa.Jag gjorde så här att jag hyrde ganska nya pjäxor och köpte dom när veckan var över utan ont i fötterna. Det där med att ta en annan skida kan jag ju göra om jag visste vilken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hitta beg carvingskidor
Tillbaka
Topp